Валута: BGN
  • EUR
  • BGN
  • RON
Добре дошли в нашия магазин! |

Количка

0 артикула

Категории с падащо меню

Често задавани въпроси | iPlace.bg

Тук можете да прочетете отговорите на най-често задаваните въпроси от нашите клиенти и посетители:


1. Как мога да направя поръчка на iPlace.bg?

За да направите своята поръчка на iPlace.bg, трябва да добавите продуктите, които желаете да закупите, един по един, в количката за пазаруване. След това, трябва да натиснете бутона "Поръчка" и да попълните своите данни за доставка, свой актуален телефон за връзка, да изберете вид доставка и да финализирате своята поръчка за да можем да я изпълним по най-бързия начин.



2. Как мога да добавя повече от един продукт в количката за пазаруване?

След като натиснете "Добави в количката", ще отидете в количката където ще видите продукта, който току що сте добавили. В случай, че искате да добавите още продукти в количката, можете да натиснете бутон "Продължи с пазаруването" или да се върнете обратно в категориите с продукти и да добавите още един продукт. По този начин можете да добавите в количката всички продукти, които желаете да закупите.

 

3. Как се извършва плащането?

Преди финализиране на Вашата поръчка на iPlace.bg, ще имате възможност да видите достъпните за Вас методи за плащане на Вашата поръчка към дадения момент. Плащането на сумата по поръчка от iPlace.bg може да става чрез наложен платеж (т.е. при получаване на пратката), чрез кредитна/дебитна карта или PayPal. При заплащане чрез наложен платеж, когато куриерът донесе пратката на желания от Вас адрес, Вие заплащате дължимата сума в брой, след което взимате своята пратка.


4. Как мога да използвам купон код за отстъпка?

Ако разполагате с купон код и желаете да се възползвате от отстъпката, която Ви дава той, трябва да го въведете докато сте в количката където сте добавили продуктите, които искате да закупите. Това става чрез натискане на отметката "Приложи купон", която се намира под всички продукти в количката, след което ще имате възможност да въведете своя код за отстъпка.


5. Как става доставката?

Доставката се извършва от куриерска фирма Спиди, която носи пратката до посочен от Вас адрес.


6. Колко време отнема доставката?

В зависимост от населеното място, в което живеете и вида доставка (експресна или икономична), който сте избрали, доставката може да отнеме, съответно, от 1 до 2 работни дни. След като направите поръчка на iPlace.bg, нашият екип ще се свърже с вас за да ви уведоми кога точно ще получите своята поръчка.


7. Колко ще ми струва доставката? 

Цената на доставката на поръчка, която е направена на iPlace.bg, зависи от Вашето населено място, от това дали желаете доставка за 1 или за 2 дни, както и от това дали желаете доставка до Вашия адрес или до офис на Спиди. В зависимост от това, цените за доставка на Вашата поръчка от iPlace.bg са следните:

- цената на доставката за територията на град София е 2.71 лева
- цената на доставката за всички останали населени места, на територията на България, е 2.77 лeвa или 3.30 лeва, в зависимост от това дали желаете доставка за 1 или за 2 дни, съответно.

В случай, че желаете да вземете своята поръчка от офис на Спиди, който Ви е удобен, ще получите 15% отстъпка от цената на доставката.

След като попълните данните за Вашата поръчка и изберете вид на доставката, нашият калкулатор автоматично ще изчисли цената на доставката във Вашия случай.


8. Мога ли да задам точен час, в който да бъде извършена доставката?

Точен час за доставка може да бъде зададен преди да финализирате своята поръчка, след като изберете вид доставка. Ще имате възможност да изберете точен час за доставка между 10:30 и 17:30. Услугата за точен час за доставка се заплаща допълнителни към Спиди и струва 2.40лв.


9. Кога ще бъде изпратена за доставка моята поръчка?

Поръчките, които са направени в работни дни, до 14 часа, се изпращат за доставка на същия ден. Ако Вашата поръчка е направена след 14 часа, в работен ден, тогава тя ще бъде изпратена за доставка на следващия работен ден. В случай, че направите своята поръчка в почивен ден, Вашата поръчка ще бъде изпратена за доставка от куриер на следващия работен ден.


10. Как мога да поръчам продукт, който не е в наличност?
 

Ако продуктът, който искате да поръчате, не е в наличност, към дадения момент, можете да се свържете с нас, като ни изпратите неговия продуктов номер. Нашият екип ще се свърже с Вас с повече информация за това кога ще има наличност и кога ще можете да направите поръчка на желания артикул.


11. Как да получа купон код за отстъпка?


Купон кодове за отстъпки получават регистрираните потребители на iPlace.bg през определени интервали от време. Ако пазарувате като гост, Вашият имейл не се регистрира в системата ни и, следователно, няма да получавате купони за отстъпки от нас. Също така, купон кодове се предоставят периодично и на почитателите на Facebook страницата на iPlace.bg - https://www.facebook.com/iplace.bg.


12. Защо не получих касова бележка за сумата, която заплатих чрез наложен платеж?

Всички поръчки, които клиентите изберат да заплатят чрез наложен платеж, се заплащат на куриера при получаването на пратката. Всеки клиент, който е заплатил сумата по своята поръчка на куриер, ще получи документ за направен пощенски паричен превод към iPlace.bg, от негово име. Документът за направен пощенски паричен превод замества касовата бележка и всеки клиент е необходимо да я запази и съхранява. Той е необходим при връщане, замяна или възползване от гаранционния срок на продуктите, закупени от iPlace.bg. Всички юридически лица, които получават фактура от iPlace.bg за поръчки, заплатени чрез наложен платеж, е необходимо да приложат към нея и съответния документ за пощенски паричен превод.