Условия за ползване

Условия за ползване

Настоящите общи условия регламентират отношенията между iPlace.bg (наречен „сайт“) и лицата, ползващи онлайн магазина, който се намира на уеб адрес https://iplace.bg.

Условията за ползване на интернет сайта iPlace.bg, могат да бъдат променяни по всяко време, съгласно изискванията на чл. 147Б от ЗЗП.

Сайтът iPlace.bg е собственост на фирма Адвъртайз Он Лайн ООД, с данъчен номер BG201268170, телефон за контакти 0878177644 и седалище на ул. Поп Богомил 31, София, България (това е административен адрес и на него няма магазин или склад, поръчките от iPlace.bg стават единствено онлайн).

Сайтът може да бъде разглеждан и могат да бъдат направени поръчки от ползвателите свободно, без да е необходима регистрация. Всички потребители декларират, че  Процедурата по регистрация на сайта е абсолютно доброволна и безплатна. Регистрацията служи за удобство при пазаруване чрез онлайн магазина, като предлага възможност за преглед на история на поръчките, запазване на данните за всяка поръчка за да не е необходимо да бъдат въвеждани при следващи поръчки на iPlace.bg. Всеки потребител, който попълва регистрационната форма на iPlace.bg, може чрез отметка да се съгласи или да не се съгласи, че желае да получава бъдещи информационни имейли относно промоции, нови продукти и кампании (потребителят може да се откаже от получаването на информационни имейли и по всяко време след завършване на регистрацията си). За да се регистрирате е необходимо да попълните регистрационен формуляр, следвайки указанията. Полетата, които задължително следва да бъдат попълнени са отбелязани със звездичка. При успешно приключване на регистрацията, ползвателят ще получи потребителско име и парола, с които ще може да влиза в създадения му в сайта профил.

При регистриране, предоставената информация трябва да бъде коректна и пълна. Обръщаме Ви внимание, че носите отговорност, включително наказателна отговорност, за всякакви предоставени изявления/записи/фалшиви данни. Всички поръчки, направени на iPlace.bg, ще бъдат потвърдени чрез телефонно обаждане, преди да бъдат изпратени за доставка. iPlace.bg си запазва правото да откаже на определени потребители достъп до сайта, да закрие акаунти или да анулира поръчки, включително и потвърдени такива.

При всички случаи iPlace.bg си запазва правото, по своя еднолична преценка, освободен от всякаква отговорност, и без да е необходимо да се обосновава, да не публикува, което и да е представено ревю/коментар, без значение от съдържанието му. За одобряването на ревю и оценка на сайта, екипът на iPlace.bg може да е необходимо да верифицира, че потребителят, който поставя ревю/оценка, наистина е използвал продукта и е спазил всички указания и условия, които са задължителни за да бъде успешно действието на продукта.

Въпреки че съдържанието на сайта iPlace.bg е достъпно за разглеждане от всички потребители, независимо от тяхната възраст, създаването на профил, финализирането на поръчка и предоставянето на лични данни е забранено за лица под 18-годишна възраст. Със съгласяването си с настоящите общи условия за ползване, вие декларирате, че сте навършили 18-годишна възраст.


Произход на продуктите

Продуктите, които се предлагат на iPlace.bg се внасят от фирма Адвъртайз Он Лайн ООД или са закупени от официални представители на продуктите за територията на България. Страна на произход на предлаганите продукти на iPlace.bg: Китай.

Всички продукти, намиращи се в категории калъфи и кейсове, са произведени в Китай. Всички продукти, намиращи се в категории „зарядни“ и „кабели“, са произведени от USAMS, Китай. Всички продукти, намиращи се в категории „защитни фолиа и стъкла“, са произведени от USAMS, Китай. Всички продукти, намиращи се в категории „слушалки“ и „говорители“, са произведени в Китай. Всички продукти, намиращи се в категория „дронове“, са произведени от WALKERA, Китай. Посочените производители и произход са валидни за всички продукти, освен ако не е упоменато друго в продуктовата страница на всеки индивидуален артикул.


Поръчка

Поръчки на iPlace.bg се правят единствено онлайн, чрез системата за поръчки на сайта. Продуктовият каталог на сайта е достъпен за всички посетители на сайта и не е необходима регистрация за неговото разглеждане. За да бъде направена поръчка на iPlace.bg, трябва първо да бъдат добавени в количката за пазаруване продуктите, които са обект на поръчката, както и да бъде избран техния брой. Всяка поръчка, направена на iPlace.bg, следва да бъде потвърдена и обработена от екипа на iPlace.bg за да може да бъде изпратена за доставка чрез куриерска фирма.

Всички цени на продуктите, които се продават на iPlace.bg са представени в националната валута на Република България – български лев (лв.), или в еквивалентната им равностойност в Евро или Щатски долари, според курса на деня. Заплащането на поръчките, направени на iPlace.bg става единствено в български лева, като представянето на цените в други валути служи само за информация и улеснение на потребителите.

Всички потребители на сайта могат да изберат дали да направят регистрация на iPlace.bg или да направят своята поръчка като гост, т.е. без регистрация. Процедурата по завършването на поръчката продължава с формуляра, в който трябва да бъдат попълнени данните за доставката ѝ (име, телефонен номер, адрес, имейл). След това трябва да бъде избран метод за плащане, като потребителите имат възможност да избират между наложен платеж. По-долу ще откриете как трябва да завършите своята поръчка, в зависимост от метода за плащане, който сте избрали:

1. Наложен платеж (пощенски паричен превод). При този метод на плащане, заплащането на стойността на поръчката се извършва при получаването на пратката от куриер, като сумата се заплаща на място, на куриера.

Чрез електронна поръчка от онлайн магазина могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в пазарската кошница на ползвателя. Цялата информация относно предлаганите за продажба чрез онлайн магазина стоки, включително, но не само характеристики, начин на употреба и т.н. е предоставена от производителя, респективно вносителя на съответната стока, като iPlace.bg не носи, каквато и да е отговорност при невярно, неправилно или неточно представена информация, вярна информация, представена по заблуждаващ начин, при разминаване между представеното фактическо и действителното положение, както и при печатни грешки. iPlace.bg по никакъв начин не носи отговорност за допуснати грешки в описанията на продуктите, както и при проявяване на фабрични дефекти на продуктите, които се предлагат в онлайн магазина.

Всички представени цени в сайта са в български лева и са валидни единствено и само към момента на публикуването им, като iPlace.bg си запазва правото, без предупреждение да ги променя по всяко време. Представените, в сайта, цени на стоки са крайни и включват всички данъци и такси без цената за доставка, която е посочена отделно преди финализирането на поръчките.


Плащане

Преди завършването на всяка поръчка, която се прави на iPlace.bg, потребителите имат възможност да изберат метод за плащане, с който да заплатят сумата по своята поръчка. В зависимост от метода за плащане, който е избран, могат да бъдат приложени съответстващите такси (ако такива са приложими). Всички компоненти, които формират крайната сума на всяка поръчка от iPlace.bg са посочени един по един в таблицата „Съдържание на количката“, която се намира над бутона за финализиране на съответната поръчка, като всеки потребител е длъжен да се запознае с нея преди да завърши успешно своята поръчка.

Методите за плащане, които са достъпни на iPlace.bg са следните:

1. Наложен платеж (пощенски паричен превод). При този метод на плащане, заплащането на стойността на поръчката се извършва чрез куриерска услуга при получаването на пратката от куриер, като сумата се заплаща на място, на куриера. При необходимост от връщане, то става единствено според условията за връщане на продукт, закупен от IPLACE.BG, а суми за връщане се изплащат единствено по банков път, по сметка на клиента, на чието име е направена поръчката. Всеки клиент, който желае възстановяване на парична стойност е необходимо да предостави валиден IBAN номер, по който да бъде извършен банковия превод. При предоставяне на грешен IBAN номер отстрана на клеинт, IPLACE.BG не носи отговорност за сумата и може да таксува такса за извършения превод, според тарифата на банката.


Платежни документи

Фактурите, които се издават от iPlace.bg, се изпращат на имейл адреса, който клиентът е посочил в своята поръчка, като се генерират с данните, които клиентът сам е попълнил в своята поръчка.

При покупка на продукт, предлаган и доставян от iPlace.bg, не се издават фискални касови бонове. В зависимост от начина на плащане, фактурата следва да се комбинира с един от следните документи, заместващи фискалния касов бон съгласно българското законодателство:

– при плащане онлайн с банкова карта – това е плащане, администрирано от банка, и за доказателство за плащането служи банковото извлечение, което можете да получите от обслужващата Ви банка
– плащането на куриер при доставка представлява пощенски паричен превод по смисъла на Закона за пощенските услуги. Всички куриерски компании, доставящи продукти на iPlace.bg, притежават необходимия лиценз за приемане на такива плащания. Съгласно Наредба Н-18 от 2006 г. на Министерството на Финансите на Република България, издаването на фискална касова бележка не е задължително, когато плащането се осъществява като пощенски паричен превод. В този случай се издава документ от лицензирания пощенски оператор (куриерската компания), потвърждаващ пощенския паричен превод.

Чл. 3 ал.1 от Наредба Н-18 гласи:

Всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги във или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка от фискално устройство (ФУ), освен когато плащането се извършва чрез кредитен превод, директен дебит или наличен паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.

Платежният документ по всяка поръчка е необходимо да бъде запазен и съхраняван. Той е необходим при връщане, замяна или възползване от гаранционния срок на продуктите, закупени от iPlace.bg.


Доставка

Поръчките, които са направени на iPlace.bg в работни дни, до 11:00 часа, се изпращат за доставка на същия ден. Ако Вашата поръчка е направена след 11:00 часа, в работен ден, тогава тя ще бъде изпратена за доставка на следващия работен ден. В случай, че направите своята поръчка в почивен ден, Вашата поръчка ще бъде обработена и изпратена за доставка от куриер на следващия работен ден.

Доставката на поръчките, направени на iPlace.bg, се извършва от куриерска фирма Спиди и се извършва до 2 работни дни.

Всички срокове за доставка са ориентировъчни и могат да се променят в случай на непредвидени обстоятелства. Всички непредвидени обстоятелства могат да доведат до непредвидено забавяне на доставката или дори до невъзможност да бъде доставена дадена пратка (в случай на изгубване на пратка). iPlace.bg не може да носи отговорност за забавяния в процеса на доставка отстрана на куриерската фирма, извършваща услугата по доставка.


Отговорности

Отговорност на iPlace.bg е да продава продуктите, такива каквито са показани и описани в продуктовия каталог на iPlace.bg. Сайтът носи отговорност за точната и навременна доставка; за изпълняването на гаранционните срокове и условия в точка Гаранционен срок от настоящите общи условия за ползване, както и за изпълняването на условията за връщане и замяна, посочени в точка Условия за връщане на продукт от на настоящите общи условия.

Отговорност на всеки потребител на услугите на iPlace.bg е да увери, че знае как правилно да използва всеки продукт, който е закупил от сайта и в случай на неяснота е длъжен да се свърже с екипа на iPlace.bg за съдействие. iPlace.bg не може и няма да носи никаква отговорност за щети и вреди (както на закупения продукт, така и на телефони, таблети, апарати и/или други устройства, за които е предназначен), настъпили в следствие на  правилна или неправилна употреба (поставяне, използване, отстраняване, подмяна и др.) на продукт, закупен от iPlace.bg.

 
Условия за връщане на продукт

Моля, имайте предвид, че не можем да обработим връщане на продукт в случай, че не сме уведомени, предварително, за това. Ако бихте искали да върнете продукт или продукти, закупени от iPlace.bg, трябва да се свържете с нашия екип (чрез имейл, телефон или формуляр за контакт на нашия уебсайт), да попълните формуляр за рекламации и да получите инструкции как да върнете продукта, който желаете да върнете или замените. Получаването на инструкции за връщане става на Вашия имейл адрес. Отговорност на всеки потребител е да се увери, че ще получи и ще прочете своевременно имейлите, които изпращаме. Ако Вашата електронна поща има отделна папка за спам имейли, необходимо е да проверявате и нейното съдържаниe за имейли от нас, или да добавите имейл адрес info@iplace.bg в списъка с имейли, които не желаете да бъдат третирани като спам.

Връщането на продукти, независимо от причината за тяхното връщане, става чрез куриерска фирма, според инструкциите, които ще получите от екипа на iPlace.bg.

1. Всички продукти могат да бъдат върнати, в четиринадесетдневен срок от датата на доставката, в търговски вид. Те трябва да бъдат в оригиналната им опаковка и без каквито и да било механични повреди или следи от употреба. Потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Продуктите, които имат механични повреди или следи от употреба, не могат да бъдат връщани или заменяни.

2. Разходите за доставката на върнати или заменени продукти, след тяхното получаване, са за сметка на клиента.

3. В случай, че сте получили грешен продукт, в 14-дневен срок (от получаването на пратката) трябва да заявите това, като се свържете с нашия екип и попълните формуляр за връщане. Разходите за доставката на продукта, който връщате и повторното изпращане на правилния продукт, са за сметка на iPlace.bg.

4. При получаване на продукт в различен цвят, от този, който сте поръчали, Вашият продукт ще бъде заменен за наша сметка. В случай, че сте получили продукт, в грешен цвят, в 14-дневен срок (от получаването на пратката) трябва да заявите това, като се свържете с нашия екип и попълните формуляр за връщане. Това не се отнася до случаите, когато разликата в цвета се дължи на изменения в цветовете и техните нюанси заради Вашия дисплей, зрение или възприятия (снимките на продуктите, на iPlace.bg, са на реалните продукти, които се изпращат за доставка).


5. Опция „преглед“ е възможност, която куриерската фирма предлага на получателите на пратки. Вие, като получател на пратката, имате право да прецените дали желаете да се възползвате от опция „преглед“. При тази опция Вие имате право да прегледате съдържанието на пратката, без да заплащате сумата по Вашата поръчка, но в този случай трябва да заплатите на цената на куриерската услуга за връщане на пратката обратно в нашия склад (според тарифата на куриерската фирма). При използването на опция „преглед“, разходите за връщане на пратката винаги са за сметка на клиента, при всички ситуации.

6. Всички продукти от категориите „Защитни фолиа и стъкла“ са висококачествени и са произведени от реномирани производители. iPlace.bg не може и няма да носи отговорност за неправилно и/или неуспешно залепване на защитно фолио или защитно стъкло. Отговорност на всеки потребител е да постави правилно и успешно защитното фолио или стъкло, което е получил от iPlace.bg. Ако потребителят има съмнения, че може да се справи с поставянето на защитното фолио или стъкло, което е получил от нас, е необходимо да се свърже с нас за помощ и/или да заяви желание за връщане на продукта, без да прави каквито и да било опити за залепване и/или да отстранява предпазното фолио на залепващото покритие на протектора.

След получаването на поръчка, всеки клиент е длъжен при откриването на дефект в продукта, който е получил, да ни уведоми незабавно за естеството на дефекта.

Платежният документ по всяка поръчка е необходимо да бъде запазен и съхраняван. Той е необходим при връщане, замяна или възползване от гаранционния срок на продуктите, закупени от iPlace.bg.

При завеждане на рекламация в нашата система чрез попълване на формуляр за рекламации за дефектен продукт, е задължително да бъде предоставена снимка на дефектния продукт, за който се попълва формуляра, заснета по начин, по който ясно да се вижда в какво се изразява дефекта.

При завеждане на рекламация в нашата система чрез попълване на формуляр за рекламации за получен грешен продукт, е задължително да бъде предоставена снимка на продукта, който сте получили от нас.

Всички стоки, които биват връщани, за да бъдат върнати, следва да бъдат изпратени при нас чрез куриерска услуга с опция „преглед“, „до поискване“ в офис на Спиди на бул. Черни връх 67 в град София, за да може да бъде прегледано тяхното състояние, серийни номера, съответствие с нашите условия за връщане.


Гаранционен срок и условия

Продуктите, които се предлагат на iPlace.bg са предвидени да бъдат използвани с оригинални устройства, които са произведени от Apple/Samsung, с актуалния софтуер към датата на покупката и, които са без извършени модификации по софтуера и операционната система на устройството (като jailbreak, отключване, бета операционна версия и т.н.).

Търговската гаранция на iPlace.bg, започва да тече от датата на доставка на продукта и е валидна на територията на България. Гаранционният срок на продуктите от категориите „Панели и калъфи“ и „Защитно фолиа и стъкла“ е 24 месеца от датата на доставката на продукта. Гаранционният срок на адаптери е 24 месеца. Гаранционният срок на всички останали продукти, които се продават на iPlace.bg, е 24 месеца от датата на доставка на продукта. Посочените гаранционни срокове са валидни във всички случаи освен когато е посочен друг срок в описанието на даден продукт.

iPlace.bg не може и няма да носи отговорност за повреди, които са се проявили при продукти, които са претърпели удар; изпускане (и/или друг вид механични повреди и счупвания); намокряне; излагане на пряка слънчева светлина; токов удар; неправилна експлоатация; повреди в резултат на неправилна инсталация или неправилно включване в електрическата мрежа; повреди в резултат на неправилно пренасяне или съхранение; повреди в следствие на природни бедствия; вибрации; гръмотевици и други обстоятелства, които влияят на нормалната експлоатация на продукта.


Всички продукти, при които се е проявил дефект в рамките на предвидения гаранционен срок, е необходимо да бъдат изпратени до нашия склад за установяване на проявения дефект, след попълване на формуляр за рекламации, отстрана на клиента, с подробно описание на проявилия се дефект. Срокът за замяна на дефектен продукт или отстраняване на дефект, който е установен в рамките на гаранционния срок на продукта, е до 30 дни.

iPlace.bg не издава гаранционни карти за продуктите, които са продава. Документът за извършено плащане е неразделна част от всяка поръчка, той трябва да бъде съхраняван и той замества гаранционните карти. Клиентите, които желаят да се възползват от гаранционни условия за продукт, е необходимо да предоставят документа за плащане на поръчката, към която се отнася продукта.

Всички аксесоари от категории „панели и калъфи“ и „защитни фолиа и стъкла“ (включително и продукти, маркирани като удароустойчиви) са предназначени да променят облика на устройствата, с които са съвместими, и да им осигурят допълнителна защита. iPlace.bg не може и няма да носи отговорност за вреди, настъпили в резултат на правилна или неправилна експлоатация на устройствата заедно с аксесоарите, както и в резултат на изпускания, счупвания, надрасквания и/или други щети, получени при използването на устройствата заедно с аксесоарите.

Законова Гаранция. Всички представени на сайта и/или продавани в онлайн магазина стоки са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 112-115 от ЗЗП. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112-115, от ЗЗП. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП. Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от ЗЗП ТУК.

Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н, ал. 4 ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите на Република България.

Наименование: Комисия за защита на потребителите
Седалище и адрес за кореспонденция: гр. София, ул. „Врабча“ № 1, ет. 3,4 и 5
Телефон: 0700 111 22
Интернет страница: www.kzp.bg
Контакти: www.kzp.bg/kontakti

При възникване на спор, свързан с онлайн продажба можете да ползвате и сайта ОРС.

Казаното в настоящия раздел се отнася за лица притежаващи качеството на потребители по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.

Общи условия за абонати за бюлетин

Тези общи условия се прилагат за всички абонати за информационния бюлетин на IPLACE.BG. Като се абонирате за бюлетина, Вие се съгласявате с тези общи условия.

  1. Абонамент

За да се абонирате за бюлетина, трябва да предоставите валиден имейл адрес. За допълнителна сигурност, след като предоставите имейл адрес, ще получите имейл от нас, чрез който ще трябва да потвърдите, че желаете да се абонирате.

  1. Изпращане на бюлетин

Бюлетинът ще се изпраща до Вас на имейл адреса, който сте предоставили. Бюлетинът ще съдържа новини, промоции и други актуални информации.

  1. Отписване

Можете да се отпишете от бюлетина по всяко време, като кликнете върху връзката за отписване, която се намира в долната част на всеки имейл, който ще получите от нас.

  1. Конфиденциалност

Вашият имейл адрес ще се използва само за изпращане на бюлетина, чрез платформата за управление на маркетингови съобщения–Mailchimp. Ние няма да споделяме Вашия имейл адрес с други трети страни.

  1. Изменения в общите условия

Можем да променяме тези общи условия по всяко време. Ако променим общите условия, ще публикуваме актуализираните общи условия на нашия уебсайт.

  1. Приложимо право

Тези общи условия се подчиняват на и се тълкуват в съответствие с българското законодателство.

  1. Контакт

Ако имате въпроси относно тези общи условия, можете да се свържете с нас на info@iplace.bg.